Een gestroomlijnde klantenservice wordt steeds belangrijker als middel om je abonnees te behouden én nieuwe te werven. Het speelt een grote rol bij hun keuzes en merkbeleving.
Ambition4Clients kan zorgen voor meer samenspel tussen jouw marketing en klantenservice.
MyPage
Steeds vaker worden selfservice mogelijkheden zoals een personal page onderdeel van klantenservice.
▶ lees meer


Retentie en behoud
De manier waarop je abonnees worden geholpen bij vragen of klachten, kan veel doen voor de beleving die ze hebben bij jouw organisatie.
▶ lees meer
Retentie en behoud
De manier waarop je abonnees worden geholpen bij vragen of klachten, kan veel doen voor de beleving die ze hebben bij jouw organisatie.
▶ lees meer

Integraties en single sign on
CleverConnected voor abonnementenbeheer heeft een open structuur en is standaard te koppelen aan diverse beproefde software oplossingen, zoals:
▶ lees meer


Faciliteren
Mogelijk hebben jullie al een eigen oplossing voor de klantenservice. Dan kan Ambition4Clients daarin ondersteunen.
▶ lees meer
Faciliteren
Mogelijk hebben jullie al een eigen oplossing voor de klantenservice. Dan kan Ambition4Clients daarin ondersteunen.
▶ lees meer

Volledig verzorgen
Ambition4Clients kan jouw klantenservice ook helemaal uit handen nemen. Dat doen we met verschillende partners.
▶ lees meer
