Een gestroomlijnde klantenservice wordt steeds belangrijker als middel om je abonnees te behouden én nieuwe te werven. Het speelt een grote rol bij hun keuzes en merkbeleving.
Ambition4Clients kan zorgen voor meer samenspel tussen jouw marketing en klantenservice.
MyPage
Steeds vaker worden selfservice mogelijkheden zoals een personal page onderdeel van klantenservice.
▶ lees meer
Onze MyPage plug-in voor WooCommerce biedt jouw abonnee enorm veel mogelijkheden.
Zo’n eigen omgeving vergroot ook jouw marketingkansen. Het profiel van de abonnee maakt gerichte aanbiedingen op persoonlijk niveau mogelijk.
Retentie en behoud
De manier waarop je abonnees worden geholpen bij vragen of klachten, kan veel doen voor de beleving die ze hebben bij jouw organisatie.
▶ lees meer
Daarom is CleverConnected een belangrijk hulpmiddel voor de klantenservice. Alle up-to-date informatie over je abonnee en de transacties is terug te vinden op een centrale plek. De medewerker heeft dus altijd een compleet klantbeeld.
Dit geeft ook mogelijkheden in verkoop. Afhankelijk van de aard en het verloop van het contact, kan de klantenservice eventueel een gerichte upsell of cross sell aanbieding doen.
Retentie en behoud
De manier waarop je abonnees worden geholpen bij vragen of klachten, kan veel doen voor de beleving die ze hebben bij jouw organisatie.
▶ lees meer
Daarom is CleverConnected een belangrijk hulpmiddel voor de klantenservice. Alle up-to-date informatie over je abonnee en de transacties is terug te vinden op een centrale plek. De medewerker heeft dus altijd een compleet klantbeeld.
Dit geeft ook mogelijkheden in verkoop. Afhankelijk van de aard en het verloop van het contact, kan de klantenservice eventueel een gerichte upsell of cross sell aanbieding doen.
Integraties en single sign on
CleverConnected voor abonnementenbeheer heeft een open structuur en is standaard te koppelen aan diverse beproefde software oplossingen, zoals:
▶ lees meer
✅ SMTPeter van Copernica – mailcorrespondentie
✅ Trengo – klantenservice
✅ WordPress – webintegratie
✅ Centraal Boekhuis – eCommerce
✅ Payment Service Provider – online betalen
✅ ePublisher – digitaal lezen
Met single sign on opties voor de toegang. Dus: met één inlog & wachtwoord inloggen op de site, naar de mijn-omgeving én digitaal lezen via ePublisher.
Faciliteren
Mogelijk hebben jullie al een eigen oplossing voor de klantenservice. Dan kan Ambition4Clients daarin ondersteunen.
▶ lees meer
Bijvoorbeeld bij het opzetten van mailboxen en telefoonlijnen, of het inrichten van kanalen als WhatsApp, Messenger, Telegram, chat of MyPage.
Faciliteren
Mogelijk hebben jullie al een eigen oplossing voor de klantenservice. Dan kan Ambition4Clients daarin ondersteunen.
▶ lees meer
Bijvoorbeeld bij het opzetten van mailboxen en telefoonlijnen, of het inrichten van kanalen als WhatsApp, Messenger, Telegram, chat of MyPage.
Volledig verzorgen
Ambition4Clients kan jouw klantenservice ook helemaal uit handen nemen. Dat doen we met verschillende partners.
▶ lees meer
Na het opzetten zorgen wij voor verdere automatisering van processen en optimalisatie van contacten met de abonnee.
Natuurlijk blijven we in elke fase in nauw overleg met jou als klant.