Jij wil nieuwe donateurs werven en bestaande behouden. Daarvoor zetten we samen marketingcampagnes op, via verschillende kanalen. Campagnemanagement is een kwestie van go with the flow en bijsturen waar dat nodig is. De basis van een goede communicatie-aanpak wordt gevormd door volledig geautomatiseerde campagnes, gestuurd door data en met de focus op klantbehoeften.
Hoe stroomlijn en automatiseer je repetitieve marketingtaken, waardoor er meer tijd beschikbaar blijft voor strategische planning en creatieve activiteiten. Ambition4Clients helpt bij het uitdenken, plannen, uitvoeren, volgen, analyseren en optimaliseren.
De tools
De basis van het campagnemanagement is onze e-mailmarketing software CleverCampaign.
▶ lees meer
CleverCampaign is gebaseerd op Copernica Marketing Software in combinatie met de integratie met WordPress/WooCommerce. Dit is volledig geïntegreerd met CleverConnected, het pakket voor donteursbeheer, waar CleverCampaign de data vandaan haalt.
Data vanuit CleverConnected van Ambition4Clients, is overigens ook geschikt voor andere programma’s, zoals bijvoorbeeld Spotler.
Inrichten automated campagnes
We kunnen volledig geautomatiseerde campagnes inrichten voor je marketingcommunicatie.
▶ lees meer
Of het nu gaat om het vaststellen van (dynamische) selecties binnen CleverCampaign of het plannen van de campagnes. Campagnes die gestuurd worden door beschikbare data en helemaal afgestemd op behoeften van jouw donateurs.
Design en copywriting
Is er ondersteuning nodig in het schrijven van teksten, of de opmaak van mailtemplates?
▶ lees meer
Inmiddels hebben we jarenlange ervaring bij het opzetten van e-mailcampagnes. Die kennis en ervaring en ervaring zetten we ook in voor onze klanten. Daarbij werken we waar nodig samen met specialisten. Zo bieden wij verschillende mogelijkheden om voor extra capaciteit te zorgen.
Data driven nieuwsbrieven
Met de verzamelde gegevens en data-analyses is het mogelijk om een data driven nieuwsbrief uit te sturen naar jouw adressenbestand.
▶ lees meer
Per doelgroep kan de inhoud wisselen. De content van de nieuwsbrief is geautomatiseerd en wordt volledig bepaald door het gedrag, interesses en/of demografische gegevens van gebruikers.
Zo wordt de nieuwsbrief steeds gerichter en relevanter voor de donateurs. Dit zorgt voor een groeiende betrokkenheid.