Het is weer december en met Ambition4Clients blikken wij terug op een jaar met veel hoogtepunten.
Zo mochten we ook in 2022 we weer diverse nieuwe klanten verwelkomen. En nog belangrijker: bleven we het vertrouwen houden van klanten waarvoor we al langer mogen werken.
Daarnaast hebben we CleverTracking gelanceerd, het Van Ditmar Assortiment ontsloten vanuit het CB, CleverConnected verder doorontwikkeld en klanten kunnen helpen bij strategie en uitvoering van hun marketingactiviteiten.
Klantenevent
Ook kijken we met veel plezier terug op ons allereerste kennisevent van afgelopen november. De belangstelling was groot. We mochten veel klanten en andere geïnteresseerden begroeten in het bijzondere sponsorhome van de Katwijkse voetbalvereniging Quick Boys.
Daar konden we laten zien hoe we bedrijven als New Scientist en jb Lorenz kunnen ondersteunen om de uitdagingen van nu aan te gaan. Verder liet Copernica zien welke stappen zij hebben gemaakt. En de staf van Quick Boys gaf ons een inkijkje, hoe het eerste elftal gebruikmaakt van data. Dit laatste hield de gemoederen lang bezig.
De afsluitende discussie over digitalisering werd niet alleen aan tafel gevoerd. Onder leiding van Jim Jansen groeide dit uit tot een interactieve sessie. Het droeg sterk bij aan een levendige bijeenkomst die zeker voor herhaling vatbaar is.
Ook in 2023 staan we met Ambition4Clients weer voor je klaar met onze dienstverlening. We vertellen graag meer over het nieuwe marketing-dashboard binnen CleverConnected en over de geplande integratie van CleverTracking met een bannermanagement-systeem.
Voor nu wensen wij iedereen een gelukkig 2023, in goede gezondheid.
Geef een reactie