Op donderdag 10 november 2022 is het zover. Dan organiseren wij ons kennisevent met als thema: ‘Er is nu al veel meer mogelijk dan je voor mogelijk houdt!’
We geven dan een inkijk in de technologische mogelijkheden op het gebied van klantinzichten en klantdata. Geen theoretische beschouwing over toekomstige ontwikkelingen. Alle functionaliteiten zijn nú al beschikbaar, maar soms nog (té) onbekend. We doen dit met presentaties door aansprekende gasten.
Jim Jansen is hoofdredacteur van New Scientist en treedt daarnaast op als presentator van de eigen evenementen, waaronder het jaarlijkse Gala van de Wetenschap. Hij zal ons laten zie hoe het merk New Scientist zich de afgelopen jaren ontwikkeld heeft van een traditioneel printmerk tot een multimediaal platform. Inmiddels is New Scientist een sterk multimediaal merk dat naast het magazine, een online platform met e-commerce en paywall, een eigen boekenfonds en event tak heeft. In dat proces heeft New Scientist de beschikbare technologie altijd omarmd, met als filosofie om vanuit een klantprofiel te kunnen opereren.
Marco den Outer is directeur Expertise Platform bij jb Lorenz. Hij is verantwoordelijk voor veilige leeromgevingen binnen de Academie Sociaal Domein en Academie De afgelopen jaren ontwikkelde het platform De Eerstelijns van een magazine tot een digital only kennisplatform. De waarde voor de klanten zit in de kennis en inzicht in interesse en handelen van haar achterban. Profilering van klanten op basis van gedrag en kennis is daarbij van groot belang. Marco den Outer laat ons zien hoe jb Lorenz het afgelopen jaar die transitie heeft gemaakt.
Lisette Buhrs is verantwoordelijk voor sales en business development van alle producten en diensten van Copernica. Zij laat ons zien op welke wijze Copernica de afgelopen jaren met de doorontwikkeling van de Marketing Suite heeft ingespeeld op de wensen van haar klanten, zowel v.w.b. gebruik, maar ook wat betreft het gebruik van data het data driven maken van e-mail marketing. Dit alles met als doel om meer effect te halen vanuit e-mailcampagnes en meer omzet uit klantendata. Aan de hand van concrete en aansprekende cases wordt duidelijk dat de huidige technologie ons in staat stelt om complexe marketingautomation in te zetten zonder bijzondere programmeer skills. Ook laat zij zien op welke wijze data vanuit CleverConnected ontsloten en ingezet wordt binnen Copernica.
Oud profvoetballer Edwin Grünholz is momenteel trainer van Tweede Divisionist Quick Boys. Hij was ook voorheen bekend als zaalvoetballer en speelde met het Nederlands zaalvoetbalteam diverse Europees kampioenschappen en het Wereldkampioenschap in 1996. Inmiddels is Grünholz al vier jaar werkzaam als trainer van Quick Boys. Hij zal ons laten zien dat ook binnen het hedendaagse voetbal data een belangrijke rol speelt. Of het nu gaat om de voorbereiding op wedstrijden of het scouten van spelers, de data is beschikbaar, maar deze moet je wel willen gebruiken.
Aansluitend is er een talkshow onder leiding van de bekende sportcommentator Krijn Schuitemaker. Aan het woord komen onder meer Robert van den Ham van De Ondernemer, Martijn Coehorst van ePublisher en Nancy Detrixhe van Magazine Media Associatie.
De inhoud staat als een huis, maar ook de locatie is een goede reden om naar ons event te komen. Deze is heel bijzonder en van het type ‘je moet het gezien hebben’. Maar we lichten wel alvast een tipje van de sluier op.
Het uitzicht vanuit de Businessclub van Quick Boys is prachtig. Midden in het duingebied ligt het hoofdveld van sportpark Nieuw Zuid, thuisbasis van deze Katwijkse voetbalvereniging. Maar ook het interieur maakt deze plek ronduit uniek. Het is alsof je rondloopt tussen de Katwijkse zeevisserij, ruim anderhalve eeuw geleden. Met als middelpunt de bar in de vorm van een originele bomschuit.
Ben je overtuigd? Hieronder in ieder geval het complete programma.
Programma en tijdschema
Datum: donderdag 10 november 2022
Locatie: Businessclub Quick Boys, Laan van Nieuw Zuid in Katwijk aan Zee
- Vanaf 14.30 uur: ontvangst
- 14.55 uur: Start programma
- 15.00 uur: presentatie New Scientist
- 15.25 uur: presentatie Copernica
- 15.50 uur: presentatie jb Lorenz
- 16.15 uur: presentatie Staf Quick Boys 1
- 16.30 uur: pauze
- 16.45 uur: talkshow
- 17.30 uur: borrel en hapjes/walking diner
Het event van Ambition4Clients wordt dé gelegenheid om uit te vissen hoe onze technologie jou als ondernemer nog beter kan helpen.
Geef een reactie