Een gestroomlijnde klantenservice wordt steeds belangrijker als middel om je donateurs te behouden én nieuwe te werven. Het speelt een grote rol bij hun keuzes en merkbeleving.
Ambition4Clients kan zorgen voor meer samenspel tussen jouw marketing en klantenservice.
MyPage
Steeds vaker worden selfservice mogelijkheden zoals een personal page onderdeel van klantenservice.
▶ lees meer
Onze MyPage plug-in voor WooCommerce biedt jouw donateur enorm veel mogelijkheden.
Zo’n eigen omgeving vergroot ook jouw marketingkansen. Het profiel van de donateur maakt gerichte aanbiedingen op persoonlijk niveau mogelijk.
Retentie en behoud
De manier waarop je donateurs worden geholpen bij vragen of klachten, kan veel doen voor de beleving die ze hebben bij jouw organisatie.
▶ lees meer
Daarom is CleverConnected een belangrijk hulpmiddel voor de klantenservice. Alle up-to-date informatie over je donateur en de transacties is terug te vinden op een centrale plek. De klantenservice medewerker heeft dus altijd een compleet beeld.
Integraties en single sign on
Onze donateursadministratie CleverConnected heeft een open structuur en is standaard te koppelen aan diverse beproefde software oplossingen, zoals:
▶ lees meer
✅ SMTPeter van Copernica – mailcorrespondentie
✅ Trengo – klantenservice
✅ WordPress – webintegratie
✅ Centraal Boekhuis – eCommerce
✅ Payment Service Providers – online betalen
✅ ePublisher – digitaal lezen
Met single sign on opties voor de toegang. Dus: met één inlog & wachtwoord inloggen op de site, naar de mijn-omgeving én digitaal lezen via ePublisher.
Integraties en single sign on
Onze donateursadministratie CleverConnected heeft een open structuur en is standaard te koppelen aan diverse beproefde software oplossingen, zoals:
▶ lees meer
✅ SMTPeter van Copernica – mailcorrespondentie
✅ Trengo – klantenservice
✅ WordPress – webintegratie
✅ Centraal Boekhuis – eCommerce
✅ Payment Service Providers – online betalen
✅ ePublisher – digitaal lezen
Met single sign on opties voor de toegang. Dus: met één inlog & wachtwoord inloggen op de site, naar de mijn-omgeving én digitaal lezen via ePublisher.
Faciliteren
Mogelijk hebben jullie al een eigen oplossing voor de ledenservice. Dan kan Ambition4Clients daarin ondersteunen.
▶ lees meer
Bijvoorbeeld bij het opzetten van mailboxen en telefoonlijnen, of het inrichten van kanalen als WhatsApp, Messenger, Telegram, chat of MyPage.
Volledig verzorgen
Ambition4Clients kan jouw klantenservice ook helemaal uit handen nemen. Dat doen we met verschillende partners.
▶ lees meer
Na het opzetten zorgen wij voor verdere automatisering van processen en optimalisatie van contacten met de donateur.
Natuurlijk blijven we in elke fase in nauw overleg met jou als klant.