Klantenservice

Digitalisering van de klantcontacten ontwikkelt zich sterk. Deze worden steeds meer online afgehandeld: via het web, web selfservice (in My personal page-omgevingen), chatbots, e-mail en ook sociale media zoals fora en dergelijke. Daarnaast zien we de toenemende betekenis van het contactcenter voor het succes van organisaties.

De klantenservice speelt een belangrijke rol bij de merkkeuze en -beleving. Bovendien is een goede klantenservice belangrijk voor zowel klantbehoud als verkoop; bijvoorbeeld inbound telefonische- of online contacten. Marketing en klantenservice werken steeds nauwer samen.

Wat kan Ambition4Clients voor jou betekenen als het gaat om klantenservice? Je kunt onder meer denken aan:

  • Faciliteren: opzetten van mailboxen, telefoonlijnen maar ook kanalen als WhatsApp en Facebook Messenger.

  • Klantenservice volledig verzorgen voor uitgevers en andere b-to-c mediabedrijven. Daarbij werken we samen met verschillende partners. Voor de keuze van het contactcenter zijn jouw wensen uiteraard bepalend. Wij blijven in de lead om processen verder te automatiseren en het klantcontact te optimaliseren. Natuurlijk altijd in overleg met jou als klant, maar we trekken ook nauw op met onze partners. Zij vormen immers een cruciaal onderdeel van het totale proces van abonnementenbeheer, e-commerce en marketing.

Bekijk ook onze diensten op het vlak van:

Klantbeheer

Marketingondersteuning