CleverConnected: backbone van het klantbeheer

CleverConnectedCleverConnected is het hart van het beheer en geeft continu inzicht in de resultaten van (marketing)inspanningen. En het is de spin in het web als het gaat om het managen van alle Touch points in de customer journey. CleverConnected vormt met een aantal generieke web-based applicaties een platform waarin onze klanten (transactie-gerelateerde) relatiegegevens kunnen beheren zoals abonnementen, e-commerce, event-ticketing, donateurs, lidmaatschappen en dergelijke. Het stelt gebruikers in staat om op elke gewenste plek te beschikken over deze data. Dit beperkt zich niet tot de gebruikersinterface maar kan ook ingezet worden voor het koppelen met systemen van derden, zoals bijvoorbeeld webshops en e-mailtools.

In CleverConnected kunnen relaties met al hun relevante gegevens beheerd worden. Deze informatie kan verrijkt worden, bijvoorbeeld door het koppelen met databronnen van derden. En met de door ons ontwikkelde API zou een paywall kunnen worden gerealiseerd voor betaalde content. Maar ook koppelingen met apps en andere specifieke (reeds ontwikkelde) applicaties voor single-sign on komen binnen bereik.

Naast de enkele registratie van abonnementen worden allerlei bijzondere vormen ondersteund. Denk hierbij onder meer aan een afwijkend bezorg-/betaaladres, verzamelabonnementen (zoals Ilse, Read & View, Bladenmix, Pluimen) en digitale abonnementen, maar ook donateurs en lidmaatschappen.

CleverConnected geeft ook inzicht in (credit)facturen en betalingsinformatie. Vanuit het systeem wordt sturing gegeven voor het aanmaken van herinnerings- en aanmaningstrajecten na het verstrijken van de vastgestelde betalingstermijn. Dat kan eventueel ook in samenwerking met een incassobureau, waarvoor we automatisch gegevens beschikbaar stellen.

Met de bestelmodule kan een koppeling met een webshop worden gemaakt. Deze is tweeledig: de informatie op de webshop kan uit de backend worden verkregen, zodat een actuele voorraadstand beschikbaar is. Daarnaast worden de bestellingen aangeboden aan de backend, zodat deze administratief kunnen worden afgehandeld. Alle productbestellingen, maar ook event-ticketing of andere producten worden vastgelegd bij de klant/relatie. Dit draagt bij aan een beter beeld van de klantwaarde (het 360° klantbeeld).

Bekijk ook onze andere tool:

Communicator: de basis voor campagnemanagement