Ons verhaal TEST

terug

Oplossingen

Dat vraagt om specifieke oplossingen. Voor het beheer van je klantenbestand, het opzetten en managen van een effectieve en efficiënte klantenservice en voor de communicatie met al die mensen. Maar ook om zoveel mogelijk data over ze te verzamelen en vast te leggen, voor zover deze van belang zijn voor de relatie. Dus niet: data verzamelen als doel op zich. Maar: steeds verder toewerken naar een 360 graden-klantbeeld. En dat beperkt zich niet tot transacties: de hele interactie met klanten en prospects wordt meegenomen. Zodat alle belangrijke gegevens op elk moment beschikbaar zijn, of dat nu voor de klantenservice is of voor je marketingcampagnes.

Hoe mooi zou het zijn als je dat voor elkaar hebt, zonder talloze handelingen van medewerkers? Dat al die informatie en acties samenkomen op één centrale plek, waardoor er allerlei kruisverbanden mogelijk zijn.

Zo leer je de klant echt kennen. Dit stelt je in staat om een (langdurige) relatie op te bouwen die leidt tot meer business.

lees verder