Klantenservice

We zien een voortschrijdende digitalisering van de klantcontacten, waarbij deze steeds meer online worden afgehandeld via het web, via web selfservice (in my personal page omgevingen), chatbots, e-mail en ook via sociale media als fora e.d. Daarnaast zien we de toenemende betekenis van het contactcenter voor het succes van organisaties. De klantenservice speelt een belangrijke rol bij de merkkeuze en merkbeleving. Bovendien is een goede klantenservice belangrijk voor zowel klantbehoud als verkoop; bijvoorbeeld inbound telefonische- of online contacten. Daarbij werken marketing en klantenservice steeds nauwer samen.

Wij verzorgen de complete klantenservice voor uitgevers en andere b-to-c mediabedrijven en werken daarbij samen met verschillende partners. Voor de keuze van het klantcontact center zijn de wensen van onze klanten bepalend, maar blijven wij in de lead om processen verder te automatiseren en het klantcontact verder te optimaliseren. Daarbij trekken wij nauw op met onze klanten en onze partners, omdat ook zij een cruciaal onderdeel vormen van het totale proces van abonnementenbeheer, e-commerce en marketing.