Klantbeheer

Klantbeheer is de kern van onze dienstverlening. CleverConnected vormt daarbij de basis. We verwerken alle transacties centraal binnen één omgeving: (digitale) abonnementen, e-commerce, event ticketing of de verkoop van andere producten. Het doel is om met alle relevante data een volledig klantbeeld te krijgen. Dat is het fundament waarop klantprofielen kunnen worden gebouwd.

Dit centrale 360° klantbeeld is de basis voor verdere marketingactiviteiten. De combinatie met Communicator (o.a. voor selectie, campagne tooling en lead generation) geeft optimale ondersteuning voor beheer, inzicht en campagne management.

We bieden hiermee full service klantbeheer, met orderverwerking, facturatie, incasso en debiteurenbeheer, maar ook opbouw van interesse profielen en registratie op klantniveau.

Een aantal van onze diensten op het gebied van klantbeheer:

  • Afhandeling van administratieve bezigheden voor een brede range van diverse abonnementsvormen: registratie, facturatie, verwerken van betalingen, verlengen, aansturen van de logistiek en financiële verantwoording.

  • Customer-logging: het vastleggen van zoveel mogelijk contacten met de klant zoals ontvangen mail (Trengo), verzonden mail, klantgesprekken van het callcenter, verzonden brieven, orders, leveringen, nazendingen, facturen, betalingen en herinneringen. Dit biedt de klantenservice de mogelijkheid snel een volledig beeld van de klanthistorie te krijgen.

  • Goed georganiseerde en snelle afhandeling van binnenkomende mail door gespecialiseerde processen. Zo kunnen ook minder ervaren medewerkers de eerstelijns mail goed afhandelen. Dit kan een aanzienlijke kostenbesparing opleveren.

  • Mypage voor klanten. Deze is te gebruiken vanuit de meeste gangbare omgevingen en benaderbaar via een single sign-on. Hiermee heeft de klant altijd een actuele stand van zaken. Ook leveringen door derden worden hierbij meegenomen, zoals bijvoorbeeld verkopen door het Centraal Boekhuis.

  • Krachtige aanvulling op uw administratie. CleverConnected is jouw detailadministratie voor abonnementen en productverkopen. Journaalposten worden op verzameld niveau verwerkt in jouw grootboek, waarbij je altijd terug kunt naar de details. Daarnaast is veel rapportage beschikbaar, om sturing te kunnen geven aan jouw bedrijf en eventueel aan individuele bedrijfsonderdelen/titels.

  • Superkoppeling met het Centraal Boekhuis als derden-magazijn. Bij de aanmaak van een nieuw artikel kan in CleverConnected worden aangegeven waar het verkocht wordt. Er is daarmee direct een artikel toegevoegd in de benoemde webshops, inclusief productinformatie en afbeeldingen. Orders worden direct verzonden naar het derden-magazijn en zijn dan tevens meteen beschikbaar in Mypage. Meldingen van het derden-magazijn met betrekking tot de status zijn actueel beschikbaar, evenals de Track & Trace-code.

  • Realtime data door systemen op basis van connectoren te koppelen, en data zoveel mogelijk iedere keer live op te halen zonder deze op te slaan in het systeem. Dus: informatie die zonder vertraging inzichtelijk is. Dat is met name belangrijk in Mypage en voor de klantenservice.

Bekijk ook onze diensten op het vlak van:

Klantenservice

Marketingondersteuning