Afdeling M

Afdeling M is een jonge uitgeverij die speciaal is opgericht om de vakmedia Textilia, Schoenvisie en Bengels verder uit te bouwen. Het management van Afdeling M. wordt gevormd door Kim Pereira en Anne Wesselman, voormalig brandmanager en salesmanager van MYbusinessmedia. 

Textilia is de meest toonaangevende journalistieke informatiebron voor modeprofessionals. De combinatie van het vakblad dat 12 keer per jaar verschijnt, de website, de nieuwsbrieven en events maken Textilia tot een autoriteit en een volwaardige, cross mediaal platform voor professionals in de modebranche. Textilia informeert en inspireert haar lezers over alle marktontwikkelingen, trends, koopgedrag en de merkvoorkeuren in de modebranche. Al bijna 100 jaar levert Textilia onafhankelijke informatie.

SchoenvisieSchoenvisie biedt onafhankelijk nieuws, prikkelende interviews, inzicht in exclusieve marktcijfers en actuele
informatie uit de mode- en schoenenbranche. Met Schoenvisie zijn de lezers als eerste op de hoogte van de laatste (markt)ontwikkelingen en achtergronden. Als cross mediaal merk biedt Schoenvisie het vakblad (6x in print en 3x per jaar digitaal), de modekleurkaarten, nieuwsbrieven en events.

Speciaal voor de kindermodebranche geeft Afdeling M Bengels uit. Naast het vakblad biedt Bengels nieuwsbrieven, de modekleurkaarten, de website bengels.nl, en events. Bengels laat zien wat er leeft binnen de branche en informeert en inspireert zijn lezers over marktontwikkelingen, trends, koopgedrag en merkenvoorkeuren.