Ambtion4Clients verwelkomt HarperCollins Holland

Nadat we begin dit jaar 360 International mochten verwelkomen als nieuwe klant, voor klantbeheer, klantenservice en marketingsupport, mogen we nu datzelfde doen bij HarperCollins Holland.

HarperCollins Publishers is de op één na grootste boekenuitgever voor consumenten ter wereld, met vestigingen in 18 landen. Naast internationale uitgever van meer dan 10.000 boeken per jaar in 30 verschillende talen, is HarperCollins ook uitgever van de imprint Harlequin, met o.a. de Bouquetreeks.

De Bouquetreeks kent nog steeds een zeer grote fanbase en dat zie je terug in de blijvende interesse voor de reeks en mooie verkoopaantallen. “Onze ambitie is om juist ook in abonnementen verder te groeien. Dat geeft ons ook de mogelijkheid om onze vaste klanten beter te leren kennen en vanuit een volledig klantbeeld de communicatie nog gerichter te kunnen opzetten”, aldus Miranda Mettes namens HarperCollins.

Sinds afgelopen maand verzorgt Ambtion4Clients voor HarperCollins Holland het full service klantenbeheer voor deze voor deze boekenreeks en de andere reeksen van Harlequin. Daarbij werken we voor customer care wederom samen met partner M+, experts in klantcommunicatie.