Een jaar geleden startten Leo Schaap, Ton Akkerman en Robin Dommisse Ambition4Clients.
De markt voor uitgevers is volop in beweging. We zien een versnelde digitalisering van merken. Dat is een gevolg van veranderend leesgedrag en nieuwe vormen van mediaconsumptie. De klant ofwel de lezer staat meer dan ooit centraal. Het wordt steeds belangrijker om te beschikken over de juiste kennis van de klant en goed inzicht te hebben in zijn of haar gedrag. Dus: zorgen dat je de relevante data vastlegt. En wel op zo’n manier dat je ze op elk gewenst moment voorhanden hebt.
De oplossingen van Ambition4Clients bieden een optimale basis voor klantbeheer, en het verzamelen en gebruiken van die relevante data. Onze systemen zijn gebaseerd op de modernste technologie en de mogelijkheden zijn dus bijna eindeloos. Met onze persoonlijke ondersteuning als meerwaarde. Wij hebben namelijk de kennis en ervaring, en helpen graag om organisaties veel marketing-gerichter te maken.
Onze producten en diensten zijn en worden ontwikkeld vanuit de gedachte dat de klant centraal staat, en niet het product.
Het eerste jaar van Ambition4Clients heeft vooral in het teken gestaan van de doorontwikkeling van ons systeem. Wij hebben helder voor ogen hoe klantbeheer anno nu georganiseerd moet worden. Met PerfectBase hadden we daarvoor een uitstekende basis, maar we wilden meer.
Naast het verbeteren van gebruiksvriendelijkheid hebben we veel aandacht besteed aan uitbreiding van de functionaliteit en integratie met andere beproefde systemen. De kracht van ons systeem zit dan ook niet alleen in het beheer van klanten en het verzamelen van relevante data, maar vooral ook in het kunnen verbinden met andere applicaties. Â Â
De belangrijkste toevoegingen zijn:
- Nieuwe gebruikersinterface
- Standaard MyPage oplossing
- Online abonnementen
- Beheer en financiële afwikkeling
- Toegang d.m.v. Single sign-onÂ
Maar bovendien integreren we inmiddels met:Â
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.